1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1232433

Sv: Apropå nånting...
Hur går det egentligen med herr Sonntags rehabilitering? Han skulle ju onekligen komma väl till pass nu när M.Karlsson har åkt på en ledbandsskada, men det känns inte som att han är speciellt nära comeback va?

Och herr Styfs revben - vi får hoppas att de är mer snabbläkta än P.forsbergs.

Ska vi rulla runt på 5 ordinarie backar fram till OS-uppehållet lär vi ju till slut få betala priset i form av - i värsta fall - en trasig Caslava (Hur hög belastning klarar den karln av?)

Nog borde väl en korttidsvärvning i avlastningssyfte vara en bra idé.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Vi kan ju alltid slänga in Nevalainen på 25 minuters speltid i första backpar igen. Genidrag sist liksom.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.