Inlägg: 1232433
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Vi kan ju alltid slänga in Nevalainen på 25 minuters speltid i första backpar igen. Genidrag sist liksom.
Och herr Styfs revben - vi får hoppas att de är mer snabbläkta än P.forsbergs.
Ska vi rulla runt på 5 ordinarie backar fram till OS-uppehållet lär vi ju till slut få betala priset i form av - i värsta fall - en trasig Caslava (Hur hög belastning klarar den karln av?)
Nog borde väl en korttidsvärvning i avlastningssyfte vara en bra idé.