Kattgubben: Vi kan ju alltid slänga in Nevalainen på 25 minuters speltid i första backpar igen. Genidrag sist liksom.
Inlägg: 1232435
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: haha, nej herregud. Nån måtta får det väl ändå vara.
Det borde väl finnas bättre lösningar än så.
Det borde väl finnas bättre lösningar än så.