Kattgubben: Ja, 2-årskontrakt på Seikola hade varit nice.
Inlägg: 1232440
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Mitt förslag är att vi slänger ner Gabbe på backen igen och låter Nylander spela både center och vinge i den femman.