Bragd-Birger: Hehe. Synd att inte Nyllet har treårskontrakt som Skogs. Han kan ju faktiskt bli bra efter en 60-70 dåliga matcher.
Inlägg: 1232453
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Alla som värvas till Timrå borde ta mig tusan erbjudas 3-årskontrakt så att vi supportrar ger spelarna tid att växa. Anger hade kanske gjort några fina solomål i mitten av nästa säsong?