Inlägg: 1232463
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jaa, tänk vad läckert med ett litet altare framför ikonbilden av TJ med dig lovprisande på knä framför. Det vore en syn för gudar det.
Sv: Apropå nånting...
...så är beskedet att Davidsson stannar i HV71 värd en liten notis. Enligt media är Davidssons lön 24 miljoner under en femårs-period. Våldsamma pengar men med tanke på att Davidsson "är HV71" och hur otroligt viktig den mannen varit för sitt lag tycker jag det är ett klokt beslut att visa mer penningstinna ligor att även lag i den svenska elitserien kan betala en god ersättning för bra spelare.
Elitserien blir dämed INTE en profil fattigare i och med Davidssons beslut. Me like.
Elitserien blir dämed INTE en profil fattigare i och med Davidssons beslut. Me like.
Jag tror faktiskt att detta scenario KAN inträffa.....
Redigerad kommentar