Inlägg: 1232491
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Tråkigt för motståndarna, kul för HV. Själv har jag väldigt svårt för smilpastorn. Hade inte Kenta fått foten så hade han nog hamnat i Lugano.
Elitserien blir dämed INTE en profil fattigare i och med Davidssons beslut. Me like.