mikenomad: Brynäs ser vassa ut. Timrå har det svårt. Vad tycker du?
Inlägg: 1233098
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Bragd-Birger: Jag tycker att den här förlusten är ytterst väntad. Som den här säsongen utvecklat sig, BIF är ett betydligt bättre hockeylag än oss, vi är dessutom usla på bortaplan. So far so good om uttrycket tillåts i sammanhanget.
Men om jag lyfter blicken och försöker mig på lite perspektiv så känner jag mig så in i h-e ledsen och upprörd. Min älskade klubb har våldtagits, varken mer eller mindre.
Men om jag lyfter blicken och försöker mig på lite perspektiv så känner jag mig så in i h-e ledsen och upprörd. Min älskade klubb har våldtagits, varken mer eller mindre.