Inlägg: 1233108
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
mikenomad: Våldtagen är rätt hårt uttryckt. Man kan ha ont i röven utan att någon sodomiterat en.
Själv tycker jag att det är en skitsäsong. Jag vill rensa truppen och få in en ny tränare.
Själv tycker jag att det är en skitsäsong. Jag vill rensa truppen och få in en ny tränare.
Men om jag lyfter blicken och försöker mig på lite perspektiv så känner jag mig så in i h-e ledsen och upprörd. Min älskade klubb har våldtagits, varken mer eller mindre.