Inlägg: 1233110
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Bragd-Birger: Jaså det är högmod och vattenskalle på varenda jävel nu igen. Hur fan kan hjärtat sluta fungera och upphöra på två dygn. Skandalöst dålig karaktär hur vi bara ställer upp och kastar in handdukarna. Vad i helvete är det frågan om???
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Bragd-Birger:
Ja, och om det inte rensas högre upp spelar det nog ingen roll vilken jävla tränare vi har!! Där sitter det stora problemen!!!
Ja, och om det inte rensas högre upp spelar det nog ingen roll vilken jävla tränare vi har!! Där sitter det stora problemen!!!
Själv tycker jag att det är en skitsäsong. Jag vill rensa truppen och få in en ny tränare.