1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1233138

Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Bragd-Birger:

Det fattas ju defenitivt en hel första iaf!!! Och utan en sån hamnar man där man är!

Svarskommentarer

Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Taurus: Förstafemman håller jag med om. Corso är inte alls så bra som man hoppades (dock stark poängproduktion). Pärssinen 50% av tidigare visad klass. Hynning sämre än i fjol. Sonny fantastisk fram till jul, seg sen.
Karlsson en missräkning. PS bra nu.

Sådär kan jag hålla på. Men jag tror inte att alla spelare blivit sämre till i år. Jag tror man spelar ett mongospel som är helt värdo. Uppenbarligen funkar det inte alls på bortaplan. Eller mot lag som har tålamod i försvarsspelet ö h t.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.