Taurus: Jo, man måste ju ha ett lag som räcker till. Men nej, jag tycker inte att vi har material för fyra tredjefemmor.
Inlägg: 1233134
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Bragd-Birger:
Det fattas ju defenitivt en hel första iaf!!! Och utan en sån hamnar man där man är!
Det fattas ju defenitivt en hel första iaf!!! Och utan en sån hamnar man där man är!