Inlägg: 1233140
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Hahl Bundy:
Ja det måste ha låtit sorgligt!! Visst tycker jag oxå att Challe ska få gå!! Men jag tycker att dom som ställt detta lag på isen inför denna säsongen är dom som är ansvariga för detta fiasko. Tror fan inte nån tränare har tagit detta gäng till slutspel, eller är rätt säker faktiskt!!
Ja det måste ha låtit sorgligt!! Visst tycker jag oxå att Challe ska få gå!! Men jag tycker att dom som ställt detta lag på isen inför denna säsongen är dom som är ansvariga för detta fiasko. Tror fan inte nån tränare har tagit detta gäng till slutspel, eller är rätt säker faktiskt!!
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Hahl Bundy: hata e ett starkt ord..men jag skyller allt på ledningen..TJ och Linkan...framför allt TJ...han har sett till att vi hamnat i den här olyckan...bort med fanskapet
LG säger då: "Det är klasskillnad mellan lagen!"
Jag slog av på en gång!
Jag tycker det är sorgligt o fruktansvärt ledsamt att klubben är på väg ur ES pga att ledningen inte agerar o tar bort Challe.
Sen får ni övriga säga vad ni vill!
Jag hatar hockey!