Inlägg: 1233131
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Taurus: det här laget ska vara bättre än vad dom presterar..sen att challe inte får ihop dom till ett lag..jaaa,,det ansvaret bär TJ...hacka på han istället för challe o spelarna vet jaa..
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Vill bara poängtera att när 250 kg sms:ade resultatet till mig så slog jag på radion för att höra litegrann.
LG säger då: "Det är klasskillnad mellan lagen!"
Jag slog av på en gång!
Jag tycker det är sorgligt o fruktansvärt ledsamt att klubben är på väg ur ES pga att ledningen inte agerar o tar bort Challe.
Sen får ni övriga säga vad ni vill!
Jag hatar hockey!
LG säger då: "Det är klasskillnad mellan lagen!"
Jag slog av på en gång!
Jag tycker det är sorgligt o fruktansvärt ledsamt att klubben är på väg ur ES pga att ledningen inte agerar o tar bort Challe.
Sen får ni övriga säga vad ni vill!
Jag hatar hockey!
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Jahopp! Det var det. Pissad på och förnedrad igen och inte ett enda burop på hela säsongen. Det känns lite tamt och oengagerat måste jag säga.
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Taurus: Jo, man måste ju ha ett lag som räcker till. Men nej, jag tycker inte att vi har material för fyra tredjefemmor.
Kanske man måste ha ett lag som räcker till oxå, eller?? Fan, laget består ju av fyra tredjefemmor!!!!!