Uno Gordon: Ge mig 1000kr/bortamatch, ett uppvärmt bussäte och gratis mat så hänger jag med timrågrabbarna på resterande bortaresor och ger dem en boost i ryggen och mitt moraliska stöd.
Fan man åker på för lite bortamatcher. Jag måste ta mig i kragen! Den negativa bortatrenden är delvis mitt fel. Jag skäms! Trodde inte grabbarna skulle säcka ihop så här i min frånvaro.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Fan man åker på för lite bortamatcher. Jag måste ta mig i kragen! Den negativa bortatrenden är delvis mitt fel. Jag skäms! Trodde inte grabbarna skulle säcka ihop så här i min frånvaro.
Rött kort till mig!