1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1233322

Sv: Apropå nånting...
Bara att se fram emot måndag 8/2, då avgörs det!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
tik02: Jag har varit inbiten Timråit sen Rolle Westins dagar,men jag måste väl som jag sa redan innan säsongen började att i år räcker vi inte till.Vi kan ju inte påstå att vi är ett bättre hockeylag än t.ex Brynäs,vi ligger 14 poäng efter dom.Det blir till att verkligen kämpa för att undvika kvalserien.Jag är tyvärr ytterst tveksam till att det går.Kvalitetsmässigt är vi nog likvärdiga med SSK,kampmässigt däremot?.Trots att jag är inbiten Timråit och inte missar en match i princip.Så hoppas och tror jag att Modo går till slutspel.Jag tycker dom har elitseriens på pappret vassaste forwardsuppsättning.Dom kan bli livsfarliga i ett slutspel.Tror inget lag vill möta dom där.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.