Realist: Absolut, nåt liknande skrev jag igår, nu är det bara att se till så att vi har SSK bakom oss, inget annat gäller, bara det, Rögle är nog inget att räkna med längre.
Inlägg: 1233332
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Wennerholm tar ut svängarna, nu när MoDo börjat vinna igen - Nu tar de SM-guld..............