Wennerholm tar ut svängarna, nu när MoDo börjat vinna igen - Nu tar de SM-guld..............
Inlägg: 1233334
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Det värsta är att för en gångs skull är jag benägen att hålla med. Modo känns åtminstone som den starkaste utmanaren till HV i dagsläget. En sak är säker, Frölundas dagar som slutspelslag är räknade...
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Klart Modo tar Guld.
Det har vi ju vetat hela tiden, iallafall jag o Bragd Birger.
Det har vi ju vetat hela tiden, iallafall jag o Bragd Birger.