FAN vi fuchena å leda matsen men ha MIS FLYT , men e snyckt moll av korso å ret vis kvitering ,men hu fan kan dommar gävul visa ut gabe i slute ????? e mosste va anti timro kosperachon !!! å virus gävla idjot .......
nä nu korcka ja upp seger scumpa , seger garren va god
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
nä nu korcka ja upp seger scumpa , seger garren va god
matts näslun i kannal puls kolt !!!1
forca tiK hata lhK
LAL ON LAL ON