Inlägg: 1234277
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Laken: "Corso - "klasscenter" - stor, fysisk målskytt
...Och guldet skulle vara klart till nästa säsong!"
Que? Igår skulle vi ju åka ur med det här Pisslaget, sa du ju?!
...Och guldet skulle vara klart till nästa säsong!"
Que? Igår skulle vi ju åka ur med det här Pisslaget, sa du ju?!
Sv: Apropå nånting...
Laken: Problemet är att man kan inte spela i superallsvenskan och vinna guld samma år.
Sv: Apropå nånting...
Laken: Corso som ytter köper jag. Vill minnas att jag tidigt propagerade för just detta, även om jag kanske missade att skriva det i min profil...
Tänk dig en klasscenter brevid Corso... De skulle fullständigt ösa in poäng!
Corso ska vi så klart behålla men jag vill se honom som ytter till nästa säsong (vill dock behålla honom oavsett).
Som ytter skulle Corso kunna ligga på "rulle" och de fösta 5-7 skären är det inte många i elitserien som hänger med honom.
Corso - "klasscenter" - stor, fysisk målskytt
...Och guldet skulle vara klart till nästa säsong!