Efter min långa redovisning om förslag på värvningar, så fanns det 3 st. spelare som jag markerat som "troliga värvningar".
Både Mikko Jokela och Mikko Louma har sedermera tidningarna skrivit om, dock så är det precis som Ros säger, Louma har tackat nej till ES klubbarna och Jokela blir borta rester av sässen.
Det återstår bara en "trolig värvning" och det är Martin Strbak som jag tror att Linkan mycket väl kan tänkas jobba på, såvida han inte noppar ögonbrynen!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Både Mikko Jokela och Mikko Louma har sedermera tidningarna skrivit om, dock så är det precis som Ros säger, Louma har tackat nej till ES klubbarna och Jokela blir borta rester av sässen.
Det återstår bara en "trolig värvning" och det är Martin Strbak som jag tror att Linkan mycket väl kan tänkas jobba på, såvida han inte noppar ögonbrynen!