Mathias: Är väl ännu ett genidrag av linkan bort med en grovjobbare och in med en "kommer tlll jobbet varje dag - bullshit"
Inlägg: 1234527
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Blizzard: Konstigt, han hade väl kontrakt över nästa säs. också? Intressant att se hur man motiverar det.
Sv: Silly Season 09/10
Blizzard: "Kan det bli aktuellt att göra er av med någon för att ha råd att värva någon annan?
– Nej, vi måste ha de människor vi har."
Stämmer detta med axelsson så är det ju roligt att Linkan fortsätter tala sanning....
– Nej, vi måste ha de människor vi har."
Stämmer detta med axelsson så är det ju roligt att Linkan fortsätter tala sanning....
Redigerad kommentar