Blizzard: Kan Linkan vara världens sämsta människa mån tro?
Inlägg: 1234532
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Anton Axelsson fick det svettigt när någon skrev på hans facebook-sida att han var klar för Jezenice. Kanon, tänkte jag och ringde upp honom. En nyhet på intåg. Men Anton förklarade att någon drivit med facebook-läsarna. Nu vet vi det en gång för alla - facebook är inget för hockeyspelare.
Länkar:
Hockeybloggen med Tomas Ros
Hockeybloggen med Tomas Ros