1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614757 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1234631

Sv: Silly Season 09/10
Bragd-Birger: För närvarande är jag inte lika bedrövad som många andra härinne. Visst hade jag gärna sett en backförstärkning inför slutspurten, men då den mest tillgänglige backen under gårdagen var Erik Tägtström så känns det på något sätt lite bättre. Att värva för värvandets skull ser jag ingen anledning till. Spelaren man värvar ska åtminstone platsa i laget, och jag får en föraning om att det var svårt att få tag i någon tillräckligt bra. Budgeten är för skral helt enkelt.

Jag tycker ändå att trenden känns positiv. Timrå har spelat bra på slutet och plockat en del poäng, och jag tror att man kan fortsätta med det. Något slutspel blir det sannolikt inte, men jag tror inte heller att det blir kvalserien.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.