Mackelito: Rögle kan. Är fönstret stängt så sparkar de in det.
Inlägg: 1234664
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
T T:
Bara så ni vet så är de flesta av oss leksingar överens om att vi hellre möter SSK än Timrå i en eventuell kvalserie. Nu kan ni sova lugnt :)
Sv: Silly Season 09/10
T T: Eftersom han är kanadensare så skulle Kanadensiska förbundet också godkänna transfern, vilket dröjde till någon timme sedan. Men alla papper var klara och påskrivna innan deadlinen.