Inlägg: 1234675
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
mattias - 74: och skulle de bli så..blir Lif en mumsbit för Timrå ..
Timråit i Leksand :-)
Timråit i Leksand :-)
T T:
Bara så ni vet så är de flesta av oss leksingar överens om att vi hellre möter SSK än Timrå i en eventuell kvalserie. Nu kan ni sova lugnt :)