purpleburn: Intimhygien och sånt då? Är det ok, eller drar vi gränsen vid ansning av ansiktshår och tandtråd?
Inlägg: 1234821
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Noppa ögonbrynen är ok. Det gör jag själv, tycker det ser förjävligt ut med muterade, långa strån som sticker rakt ut.