Bragd-Birger: Noppa ögonbrynen är ok. Det gör jag själv, tycker det ser förjävligt ut med muterade, långa strån som sticker rakt ut.
Inlägg: 1234824
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Vad är det för fel med måsvingar då? Det är även häftigt på bilar. Fast sist jag var hos frisören så blev jag förbannad när denne började köra trimmen i mina öron.