mikenomad: Själv ansar jag med jämna intervall öronhår, näshår o stjärthår.
Inlägg: 1234825
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: jamen de e ju manligt att ansa stjärtfjuna..men sola solarium e fan inte manligt...fjollgöra