1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 123485

Sv: Resa till Globen på tisdag
ALLA: Kom igen nu Tik;are!

Inte vill Ni väl missa säsongens första resa som går till huvudstaden och Globen.
Senast vi var till Globen fick vi se 3 spektakulära mål gjorda under endast några få minuter! Det var många som ångrade sig efteråt, inte vill väl Du vara en utav dem?!!

Låt oss se vad Mesta Mästarna Djurgården har att sätta mot glödheta Timrå!

Anmäl Er i Entréhallen imorgon före matchen, mellan 1a och 2a perioden eller mellan 2a och 3e perioden! 180:- är priset.
Är Du osäker, kom och prata med mig så kommer Du åka sedan!

Tik08: Samla truppen så ses Vi på läktaren!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.