Vet inte hur många här som varit på HockeyNight på Siba idag... Men till saken!
Stog och kollade när Sonntag skulle köra bordhockey mot några ensakta grabbar, han spelade mer eller mindre bara med ena handen.. Den andra handen rörde han knappt på, så han har verkligen riktigt ONT i handen.... :(
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Stog och kollade när Sonntag skulle köra bordhockey mot några ensakta grabbar, han spelade mer eller mindre bara med ena handen.. Den andra handen rörde han knappt på, så han har verkligen riktigt ONT i handen.... :(