Inlägg: 1234973
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Herminator:
Stefan Sauk skulle bara stirra på de otäcka tingestarna snörpa lite på munnen och avfyra sitt odödliga: "Jag är skeptisk"
Stefan Sauk skulle bara stirra på de otäcka tingestarna snörpa lite på munnen och avfyra sitt odödliga: "Jag är skeptisk"
Där stör de fula jäklarna ut känslig elektronisk medicinsk apparatur.
Ger mig faan på att Sauk i Let's dance skulle kunna döda en 50 tums plasma-tv iförd Floppatofflor. Serious shit this...
För övrigt totalvägrar jag kontorsutrustning från Kinnarps också.