Simmalugnt: Tänk om Foppa kommer i tokform och avgör OS-finalen... Ska vi gissa att någon kvällblaska kör "Toffelhjälten" på löpet dårå.
Inlägg: 1234975
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
sargad:
Skulle nog gissa mer på att det blir rubriken på den 100-sidiga extrabilaga som Expressen och Aftonbladet kommer köra om Foppa.
Skulle nog gissa mer på att det blir rubriken på den 100-sidiga extrabilaga som Expressen och Aftonbladet kommer köra om Foppa.