DJ Hemp: Haha, hata Sundsvall? Gå och lägg dig!
Inlägg: 1235134
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Heleniz:
Inte gå och lägga mig. Måste vänta in Dagbladet. Hata, hata, hata :)
Orion:
Älska Sundsvall???
Kom igen nu, Troja/Ljungby!!! Förpassa skitlaget IFSH till ettan!!!1
Inte gå och lägga mig. Måste vänta in Dagbladet. Hata, hata, hata :)
Orion:
Älska Sundsvall???
Kom igen nu, Troja/Ljungby!!! Förpassa skitlaget IFSH till ettan!!!1