Inlägg: 1235140
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: varför hata...sundsvalls hockey e ju bra för Timrå...en liten farmarklubb..vart skulle vi ta spelarna ifrån annars i regionen? Ånge`? Kovland ...Nää..låt dom vara ...bara dom inte trampar in på helig Timrå mark så gör dom blå mej inget..
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Varför betala o stödja Sundsvall med det?
Jag betalar inget till IFSH. Jag lägger ingen energi på det där dynglaget.
Du kan väl sitta hemma o hata eller stå utanför Gärdehov med plakat eller gå ut på balkongen o skrik i vanlig ordning! :)
Jag betalar inget till IFSH. Jag lägger ingen energi på det där dynglaget.
Du kan väl sitta hemma o hata eller stå utanför Gärdehov med plakat eller gå ut på balkongen o skrik i vanlig ordning! :)
Forza Troja/Ljungby!!!