Nu har Rögle haft tillräcklig röta för idag
Inlägg: 1236042
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben:
Röta??? Fan man spelar mot ett lag som är lika spelskickligt som ett gäng B-pojkar!! Det är fan pinsamt att se deras spelskicklighet!!!! En Rögle pelare kan forchecka fast tre timråiter på egen hand!! När man själv går till anfall är man så sjukt oorganiserade så man skäms!!!
Röta??? Fan man spelar mot ett lag som är lika spelskickligt som ett gäng B-pojkar!! Det är fan pinsamt att se deras spelskicklighet!!!! En Rögle pelare kan forchecka fast tre timråiter på egen hand!! När man själv går till anfall är man så sjukt oorganiserade så man skäms!!!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Vakna Lindbäck.......Hade vi haft ett powerplay värt namnet kunde matchen varit över!
BORT MED T-J!
BORT MED T-J!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Timrå skaffar sig som vanligt den uppförsbacke man tydligen älskar. Klantigt!!!!