Inlägg: 1236081
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Blizzard: Det är fascinerande faktiskt. Det hade inte behövts mer än ett litet litet handtag för att knäcka ett Ouäögle helt utan spel och självförtroende.
Men på något mirakulöst sätt lyckas vi hjälpa detta monumentala pisslag till ledningen. Tror inte att dom fattade själva att dom leder...
Oavsett vad som skedde och vas som sker: Detta är ett tecken på en så dålig lagkaraktär att dess like förmodligen inte skådats.
Huuu
Men på något mirakulöst sätt lyckas vi hjälpa detta monumentala pisslag till ledningen. Tror inte att dom fattade själva att dom leder...
Oavsett vad som skedde och vas som sker: Detta är ett tecken på en så dålig lagkaraktär att dess like förmodligen inte skådats.
Huuu
Röglepubliken är det sämsta jag vet dom kan dra åt h*lvete! ut med rögle från ES fula jävla lag!