Vi har verkligen sagolikt dåligt snurr i vårat powerplay
Inlägg: 1236115
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Ja, det är sällan man ser två lag spela så otroligt uselt PP som idag.