lincoln: Hehe... jo men "bara" är inte så "bara" den här säsongen.
Inlägg: 1236113
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Hassan: Nä.-..jag såg att det blev lite konstigt i text...men jag tror du hajar vad jag menar he he he