Hassan: Nä.-..jag såg att det blev lite konstigt i text...men jag tror du hajar vad jag menar he he he
Inlägg: 1236116
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Vi bevittnar inte två av ES-historiens bästa powerplay lag direkt...
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Nu hörde jag Timråklacken =)
Och rögleklacken sjunger att de ska vinna SM-guldet
Och rögleklacken sjunger att de ska vinna SM-guldet
Redigerad kommentar