Ambroo: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
Inlägg: 1236285
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
För en gångs skull i år så hade vi riktig bonnröta. Undrar om Challe kommer att säga att vi gjorde en bra bortamatch nu och att allt utvecklade sig enligt planen?
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
tik02: Som den obotliga optimisten jag är känner jag spontant; vad surt att det inte Timrå avgjorde under full tid.
Skämt och sido; fantastiskt skönt med två poäng borta mot Rögle. Det var tveklöst två poäng fler än jag räknade med.
Skämt och sido; fantastiskt skönt med två poäng borta mot Rögle. Det var tveklöst två poäng fler än jag räknade med.