Inlägg: 1236281
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Ambroo: Farbrorn var snäll ikväll....mot ssk lär man få munnen full.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Ambroo: Som matchen utvecklade sig får vi vara mycket glada för 2 pinnar i dag.
Undrar när lallarna behagar att dyka upp?