Ambroo: Dom inte bara skiter en i ansiktet dom smetar ut det oxå!
Inlägg: 1236302
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Hahl Bundy: Nåja, ikväll blev det ju lite godis iaf...Typiskt Timrå, bara för att man skall hålla kvar lite, lite förhoppningar för att sedan, mot SSK på måndag, bli sodomerad igen.