Hahl Bundy: Nåja, ikväll blev det ju lite godis iaf...Typiskt Timrå, bara för att man skall hålla kvar lite, lite förhoppningar för att sedan, mot SSK på måndag, bli sodomerad igen.
Inlägg: 1236310
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
mikenomad: inte då .. kirurgen axelson kommer med sina kliniska avslut att sätta 3 på måndag .. och våran nya sniper nylander 2 .