Inlägg: 1236305
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Det är nog mitt fel att det blev så här både på gott o ont.
Satt o lyssnade på radiosporten i 1:a 2-1. Tänkte att nu skiter jag i det här såg bara på text-Tv i 2:a 2-2. Tänkte att nu, Nu blir det grejjer. Lyssnar på radiosporten fram till 3-2 blir så less så jag stänger av radion o går fram till text- TV 3-3 vägrar sätta på radion 3-4.
Gött!
Satt o lyssnade på radiosporten i 1:a 2-1. Tänkte att nu skiter jag i det här såg bara på text-Tv i 2:a 2-2. Tänkte att nu, Nu blir det grejjer. Lyssnar på radiosporten fram till 3-2 blir så less så jag stänger av radion o går fram till text- TV 3-3 vägrar sätta på radion 3-4.
Gött!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Jag vet inte varför men Anton Axelsson påminner mig om Robert Carlsson...
Edit: Jag menar bara att så här besviken har jag aldrig varit över två poäng.
Forza Modo!
Redigerad kommentar