Ambroo: Farbrorn var snäll ikväll....mot ssk lär man få munnen full.
Inlägg: 1236292
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
mikenomad: Sammanfattningsvis av denna roadtrip så hade vi räknat med förlust mot HV och vinst mot Rögle. Nu fick vi ändå ihop 3 poäng fast på ett annat sätt än det var tänkt.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
mikenomad och John K: Ja vie e best, ingenn protes!11!!
Edit: Jag menar bara att så här besviken har jag aldrig varit över två poäng.
Forza Modo!
Edit: Jag menar bara att så här besviken har jag aldrig varit över två poäng.
Forza Modo!
Redigerad kommentar