mikenomad: Sammanfattningsvis av denna roadtrip så hade vi räknat med förlust mot HV och vinst mot Rögle. Nu fick vi ändå ihop 3 poäng fast på ett annat sätt än det var tänkt.
Inlägg: 1236312
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Har inte sett matchen och skiter hur det såg ut!
2 poäng är GODKÄNT!!!
YES! :-)
2 poäng är GODKÄNT!!!
YES! :-)
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
John K: Exakt mina känslor. Infriade förväntningar, inte mer. Fast det känns jävligt skönt att dryga ut nedåt...gör inte lika mkt att vi tappade en pinne uppåt.