Blizzard: Normalt sett brukar jag hata Djurgårdens måljingel men i kväll kan jag stå ut med den.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1236424
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
T T: Kan nån kika på ES-tabellen här ovanför och tala om för mig om jag har Altzheimers eller om den innehåller en del fel? Tänker närmast på Modo som enligt den har 59 poäng och en match mindre spelad. Nog har de väl 61 p? Samt SSK som enligt tabellen har 54 p, alltså isf 7 bakom oss....