Inlägg: 1236446
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Japp. Lördagsaltzheimers hos mig, ville ha det till att vi stod på 59 p INNAN dagens match....Önsketänkande.
Ikväll förlorade man dessutom. Så både Timrå och MoDo har 5p ner till SSK och 4 upp till Frölunda.