mikenomad: Mmmm, trevligt! Min första gång var efter Black Celebration. "Greatest Hits turnen" 1998 var nog den bästa jag sett. Bäst i Götet förra veckan var nog Personal Jesus och Question of Time, tror jag. Nitzer Ebb var förband, det var också positivt!
Inlägg: 1236622
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mappe: Ja, -98 var kanon! Minns ff allsången i Enjoy the silence då...oöverträffad hittills!
Nitzerebb....mmmm...mer nostalgi än det var bra tycker jag. har tappat lite av faschinationen för det där hårda, entoninga pumpandet...
Nitzerebb....mmmm...mer nostalgi än det var bra tycker jag. har tappat lite av faschinationen för det där hårda, entoninga pumpandet...