Inlägg: 1236623
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja man får rysningar när man tänker tillbaka. En religiös upplevelse. Man får vara glad att man är fan till ett band som besöker vårt kalla, nordliga land med jämna mellanrum. Det sätter onekligen guldkant på tillvaron.
Nitzerebb....mmmm...mer nostalgi än det var bra tycker jag. har tappat lite av faschinationen för det där hårda, entoninga pumpandet...